Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-10-31T16:59:01Z-
dc.date.available2013-10-31T16:59:01Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/734-
dc.description.abstractАвтор розглядає основні підходи до розробки сучасних навчальних посібників. Проаналізовані модель навчального посібника, вимоги до змісту посібників, основні характеристики структури і показники якості навчального посібника. Розкрито засади системно-інформаційного підходу.uk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectСистемно-інформаційний підхідuk
dc.subjectНавчальний посібникuk
dc.titleВикористання системно-інформаційного підходу при розробці навчальних посібниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf91,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.