Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Юлія Степанівна-
dc.date.accessioned2017-11-14T08:21:46Z-
dc.date.available2017-11-14T08:21:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБойко Ю.С.Педагогічні та аксіологічні аспекти поняття «установка до здорового способу життя» студентської молоді педагогічних ВНЗ. Збірник наукових праць: «Проблеми підготовки сучасного вчителя» (2017 рік)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7353-
dc.description.abstractВажливим для окресленої проблеми є визначення сутнісних характеристик установки до здорового способу життя, як до професійної цінності, що і стало метою написання даної статті. В статті проводиться аналіз психолого-педагогічної літератури та досліджень науковців, які вивчали та аналізували сутність наукових понять: «цінність», «ціннісне ставлення», «ціннісні орієнтації» та їх взаємозв’язок з поняттями «установка», «аксіологічна установка», які є ключовими термінами даної статті. Визначається актуальність розробки аксіологічного напряму у дослідженні здорового способу життя. У висновках, на основі аналітичного огляду змісту наведених визначень, виділені суттєві ознаки досліджуваних понять та окреслені перспективи подальших досліджень.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;613:378.03-
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectспосіб життяuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectціннісні установкиuk
dc.titleПедагогічні та аксіологічні аспекти поняття «установка до здорового способу життя» студентської молоді педагогічних ВНЗ.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.