Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380
Title: | Теоретико-практичні засади формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти |
Authors: | Бабій, Інна Володимирівна |
Keywords: | Інклюзивна освіта |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочінський») |
Citation: | Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. |
Series/Report no.: | УДК 372.4(043);ББК 71.03я34 |
Abstract: | Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kolekt_monografia.pdf | Інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку до загальноосвітніх закладів – це світовий процес, до якого долучені всі високорозвинуті країни. | 2,95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.