Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380
Title: Теоретико-практичні засади формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти
Authors: Бабій, Інна Володимирівна
Keywords: Інклюзивна освіта
Issue Date: 2015
Publisher: ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочінський»)
Citation: Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
Series/Report no.: УДК 372.4(043);ББК 71.03я34
Abstract: Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kolekt_monografia.pdfІнтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку до загальноосвітніх закладів – це світовий процес, до якого долучені всі високорозвинуті країни.2,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.