Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7383
Title: | Психодидактичні переваги використання системи додаткових завдань на уроках української мови у початковій школі |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | наступність, послідовність, диференціація, випереджальність |
Issue Date: | 2017 |
Series/Report no.: | УДК 372.8:37.01; |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу описано психодидактичні переваги використання авторської системи «Додаткових завдань на уроках української мови» у початковій школі. Обґрунтовано, що завдяки застосуванню такої системи завдань відбувається реалізація дидактичних принципів: оптимальності навчання, що супроводжується організаційно-емоційним комфортом навчального середовища шляхом наявності широкого спектру завдань; систематичності навчання у поєднанні із легкістю запам’ятовування та відтворення завдань та матеріалу шляхом сталої нумерації завдань; доступності навчання. що сприяє психологічному комфорту, відсутності стресових ситуацій у процесі навчання завдяки наявності змісту завдань, різних за рівнем складності; наступності, послідовності, диференціації та випереджальності навчання, що також сприяють відсутності стресових ситуацій у процесі навчання, адекватному розумовому розвитку кожного учня з урахуванням його індивідуальних здібностей та пізнавальних можливостей тощо. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7383 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Inna.pdf | 413,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.