Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7387| Title: | Ситуаційні завдання у підготовці майбутніх учителів засобами креативних технологій навчання: дидактичні вимоги |
| Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
| Keywords: | дидактичні вимоги, креативні технології навчання, професійна підготовка, майбутні учителі, ситуаційні завдання. |
| Issue Date: | 2017 |
| Series/Report no.: | УДК: 371.134+378.147+372; |
| Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу виокремлено та схарактеризовано дидактичні вимоги до ситуаційних завдань у підготовці майбутніх учителів засобами креативних технологій навчання. Констатовано, що правильне формулювання ситуаційних завдань потребує від викладача дотримання таких дидактичних умов: передбачення чіткої відповідності матеріалу ситуаційного завдання змісту тієї дисципліни, що вивчається, з орієнтацією на навчальні цілі та стимулювання студентського інтересу, на поглиблення і покращення засвоєння навчального матеріалу; відповідності ситуаційного завдання меті та формі навчального заняття; ретельного вибору виду педагогічної ситуації для відповідного виду ситуаційного завдання; формулювання ситуаційного завдання з урахуванням визначених характеристик; використання необхідних відомостей з офіційних джерел, статистичної інформації, місцевого матеріалу; орієнтації на дискусійність ситуаційних завдань з обов’язковим передбаченням обґрунтованих альтернатив у прийнятті рішень щодо розв’язання педагогічних ситуацій. |
| URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7387 |
| Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Osadchenko_Inna.pdf | 483,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.