Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorДжумагелдієв, Сердар-
dc.date.accessioned2017-11-16T08:51:37Z-
dc.date.available2017-11-16T08:51:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСовгіра С.В., Джумагелдієв С. Саморегуляція як основа успіху майбутнього вчителя / С.В. Совгіра, С. Джумагелдієв // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру : міждисциплінарний науковий збірник. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2017. - Вип. 1, Ч. І. - С 160-165.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7393-
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняття саморегуляція, фактори її формування. Окреслено продуктивні підходи до побудови освітнього простору для майбутнього вчителя початкової школи з метою сприяти розвитку саморегуляції. Зазначено, що саморегуляція притаманна всім природним об'єктам і проявляється в збереженні стабільності стану при дії зовнішніх факторів, і забезпечує функціонування природних живих і неживих систем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477+575.4)(06);-
dc.relation.ispartofseriesББК 74(44кр+5тур)я43;-
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleСаморегуляція як основа успіху майбутнього вчителяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саморегуляція як основа успіху майбутнього вчителя.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.