Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-16T11:51:12Z-
dc.date.available2017-11-16T11:51:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХаритонова В. В. Формування художньо-конструкторської компетентності учнів у процесі технологічної освіти / В. В. Харитонова / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017. – Випуск 56. – С. 189-198.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7396-
dc.description.abstractУ статті розглянуто компетентнісний підхід у технологічній освіті, зокрема аналізуються зміст понять «компетентність», «компетенції» та необхідність формування художньо-конструкторської компетентності учнів в загальноосвітіх навчальних закладах України. Обґрунтувано необхідність впровадження у навчальний процес учнів старшої школи основ художнього конструювання у процесі профільной технологічної освіти. Представлено зміст навчання учнів 10-11 класів основам проектування одягу за профілем «Швейна справа».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:62-
dc.subjectкомпетентнісний підхід,uk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectтехнологічна освітаuk
dc.subjectхудожнє конструюванняuk
dc.subjectдизайнuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIa_KhUDOZhNO.pdf.pdf328,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.