Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапкін, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2017-11-16T12:16:58Z-
dc.date.available2017-11-16T12:16:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівця: методологія теорія, досвід, проблеми //36. наук. пр. –Випуск 47 /редкол. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – 323 сuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7398-
dc.description.abstractУ статті в різних аспектах розглядається необхідність і проблематика оволодіння термінологічною основою креслення, і що покладено в термінологічну основу графічної підготовки. Креслення як суспільне явище, його основні функції, що мають виразний соціальний характер і яка ж із названих функцій головніша. Графічна мова як спосіб пізнання об’єктів навколишнього світу. Здійснено дидактичний аналіз особливостей використання державних стандартів у процесі професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ фірма «Планер»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.321-
dc.subjectдержавні стандартиuk
dc.subjectграфічна підготовкаuk
dc.subjectтехнологічна документаціяuk
dc.subjectкресленняuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSOBLYVOSTI_VYKORYSTANNIa.pdf347,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.