Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739
Назва: СОЦІАЛІЗУЮЧА ФУНКЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: соціалізація, інклюзивна освіта, учитель початкових класів, функції професійної діяльності.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – Випуск 39. – Частина 1. - С.23-30.
Серія/номер: УДК.378;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто такі внутрішньо-психологічні механізми соціалізації особистості, як імпринтинг, екзистенційний натиск, наслідування, ідентифікація й рефлексія і в цьому контексті з’ясовано сутність соціалізуючої функції професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOZIALISUZA.pdf149,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.