Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/73
Назва: РОЗВИТОК СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ - ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: Інтернет–технології
інформаційні технології
електронний бізнес
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В даній статті представлена інформація щодо розвитку Інтернет-технологій, як системи передачі даних, які відіграють важливу роль в діяльності, як окремих учасників економічного процесу, так і функціонування економічних систем. Саме використання Інтернет-технологій сприяло бурхливому розвитку міжнародних фондових ринків, розвитку електронного бізнесу, появі нових галузей економіки. Інтернет-технології є високоефективним інструментом маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/73
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
it_v_market.pdf177,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.