Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740
Назва: Критерії, показники та рівні естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праці
Автори: Білан, Валентина Андріївна
Ключові слова: естетичне ставлення, корекційно-педагогічна праця. майбутній дефектолог, критерії, показники, рівні.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий, 2011.- Ч.2.- С.19-27
Серія/номер: УДК 378.14:37.036;
Короткий огляд (реферат): Визначено критерії естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праці. Мотиваційно-ціннісний компонент позначено потребою в оволодінні естетикою праці, інтересом до неї та пріоритетом цінностей її краси; інформаційно-когнітивний – поінформованістю про естетику праці, позицією в ній та усвідомленістю її місії; рефлексивно-діяльнісний – ідентифікаційним, самоописовим вимірами та критерієм служіння естетичному ідеалу праці. Цю якість диференційовано на високий, середній та низький рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korekziuna praza_statta.pdf317,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.