Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T17:33:33Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T17:33:33Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740 | - |
dc.description.abstract | Визначено критерії естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праці. Мотиваційно-ціннісний компонент позначено потребою в оволодінні естетикою праці, інтересом до неї та пріоритетом цінностей її краси; інформаційно-когнітивний – поінформованістю про естетику праці, позицією в ній та усвідомленістю її місії; рефлексивно-діяльнісний – ідентифікаційним, самоописовим вимірами та критерієм служіння естетичному ідеалу праці. Цю якість диференційовано на високий, середній та низький рівні. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий, 2011.- Ч.2.- С.19-27 | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.14:37.036; | - |
dc.subject | естетичне ставлення, корекційно-педагогічна праця. майбутній дефектолог, критерії, показники, рівні. | uk |
dc.title | Критерії, показники та рівні естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праці | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
korekziuna praza_statta.pdf | 317,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.