Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-10-31T17:33:33Z-
dc.date.available2013-10-31T17:33:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/740-
dc.description.abstractВизначено критерії естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праці. Мотиваційно-ціннісний компонент позначено потребою в оволодінні естетикою праці, інтересом до неї та пріоритетом цінностей її краси; інформаційно-когнітивний – поінформованістю про естетику праці, позицією в ній та усвідомленістю її місії; рефлексивно-діяльнісний – ідентифікаційним, самоописовим вимірами та критерієм служіння естетичному ідеалу праці. Цю якість диференційовано на високий, середній та низький рівні.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий, 2011.- Ч.2.- С.19-27uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.14:37.036;-
dc.subjectестетичне ставлення, корекційно-педагогічна праця. майбутній дефектолог, критерії, показники, рівні.uk
dc.titleКритерії, показники та рівні естетичного ставлення майбутнього дефектолога до корекційно-педагогічної праціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korekziuna praza_statta.pdf317,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.