Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7414
Назва: | Виховання в учнів життєвої активності в процесі позаурочної проектної діяльності |
Автори: | Коберник, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | життєва активність, виховна технологія, проект, проектна діяльність, позакласна робота, види проектів, методика проектування, учні. |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК 373.3; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються теоретичні і прикладні аспекти виховання життєвої активності учні у процесі позакласної проектної діяльності. На основі аналізу наукових джерел з теми дослідження, експериментальної роботи доводиться, що виховання життєвої активності, як готовності людини до свідомого вибору місця в житті, здатності максимально розкрити і реалізувати свої потенційні можливості, закладені природою здібності, схильності і талант, формується тим інтенсивніше, чим більший простір для ініціативності, самостійності, самодіяльності, елементів творчості, чим різноманітніші зв’язки і спілкування індивіда. Саме такі можливості має проектна технологія, що визначається як виховна технологія, що передбачає організацію цілеспрямованої, усвідомленої, продуктивної діяльності учнів у позакласний час з метою розв’язання певних особистих і суспільних проблем у процесі розроблення і реалізації різних проектів. Пропонуються види учнівських проектів та алгоритм їх здійснення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7414 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kobernik.pdf | 277,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.