Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-16T17:53:58Z-
dc.date.available2017-11-16T17:53:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7416-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність та класифікація особистісних цінностей школяра. Стверджується необхідність виховання в учнів ціннісного ставлення до інших людей, яка є особливою цінністю і є системою установок, мотивів, потреб, поглядів і переконань, в основі яких лежать принципи ціннісного ставлення до інших людей, які проявляються в активно-діяльному ставленні до людей і ґрунтується на визнанні людини як найвищої цінності. Розкриваються особливості використання інноваційної технології – розв’язування життєвих задач у вихованні в учнів ціннісного ставлення до інших людей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.03;-
dc.subjectцінність, ціннісне ставлення, інші люди, технологія, розв’язування життєвих задач.uk
dc.titleВиховання в учнів ціннісного ставлення до інших людейuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobernik.pdf355,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.