Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742
Назва: Категорія "естетичне ставлення" до праці як психолого-педагогічна проблема
Автори: Білан, Валентина Андріївна
Ключові слова: естетичне ставлення, праця, майбутній педагог, педагог-дефектолог.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий О. О., 2013.- Ч.1.- С.8 -17
Серія/номер: УДК 37.036:378;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано соціально-філософську й психолого-педагогічну літературу із проблеми естетичного ставлення, з’ясовано суть категорії «естетичне ставлення», визначено, що педагогічний аспект естетичного ставлення до праці полягає у вихованні прагнення до зовнішньої й внутрішньої краси трудової діяльності, її творчої зорієнтованості та створення гармонійного й доцільного навчально-виховного середовища. Запропоновано та обґрунтовано авторську структуру естетичного ставлення майбутнього педагога до праці. Виявлено, що особистісними сферами вияву естетичного ставлення майбутнього педагога, зокрема педагога-дефектолога до праці є мотивація, перцепція, емоції, свідомість та поведінка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kategoria estetika_statta.pdf453,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.