Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7420
Назва: КОМПОЗИЦІЙНО-МОВЛЕННЄВА ФОРМА «ОПИС» У ТЕКСТАХ ТЕХНІЧНОЇ РЕКЛАМИ
Автори: Ставчук, Наталія Василівна
Ключові слова: Композиційно-мовленнєва форма
статистичний і динамічний описи
реклама
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань, ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Ставчук Н. Композиційно-мовленнєва форма «Опис» у текстах технічної реклами/ Н. Ставчук // Збірник наукових праць студентів та молодих учених. – [упор. Т. О. Вінг]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 226 с. – С. 180 – 187.
Серія/номер: УДК 37 (082);55
ББК 74Я43;
Короткий огляд (реферат): Об’єктом загального мовного аналізу виступає рекламний текст, що належить до текстів масового впливу, які розв’язують комунікативно-прагматичне завдання, спрямоване на забезпечення надійності, тривалості та ефективності процесу комунікації. Процес створення рекламного тексту акумулює в собі значну кількість позамовних факторів, які формуватимуть його мовну організацію. Під час лінгвістичного аналізу рекламних текстів такі екстралінгвістичні параметри, як специфіка рекламованого товару, особливості цільової аудиторії, мета реклами, її функції та категорії, канали розповсюдження тощо потрібно сприймати як іманентні характеристики того чи іншого рекламного тексту. Ці параметри будуть визначати мовне оформлення тексту, ними мотивуватиметься та пояснюватиметься вибір мовних засобів усіх рівнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7420
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kompozy`cijno-movlennyeva_forma_«Opy`s»_u_tekstax_texnichnoyi_reklamy`.pdf147,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.