Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7425
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: Формування
Професійна самосвідомість
Майбутні учителі
Професійне самовизначення
Професійна самореалізація
Професійна діяльність
Саморегуляція
Професійно-психологічні знання
Мотив
Самовдосконалення
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Хмельницький: ХНУ
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів /Л. В. Ткачук // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доп. ІХ Міжнар. наук. - практ. конференції (м. Хмельницький, 9–10 листоп. 2017 р.) / ред. кол.: Н. Г. Ничкало, М. Є. Скиба, В. О. Радкевич [та ін.], – Хмельницький: ХНУ, 2017. – С. 67–68.
Серія/номер: УДК 378:373-051 (043.2);
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему особистісно-професійного зростання студентів. Проаналізовано необхідні передумови формування у майбутніх учителів високого рівня професійного самовизначення, професійної самосвідомості, потреби у досягненні високого рівня професійної самореалізації. Виявлено основні критерії визначення рівнів сформованості професійної самосвідомості та об’єктивні психолого-педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7425
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNYa_PROFESIJNOYi_SAMOSVIDOMOSTI_ MAJBUTNIX_ UChY`TELIV.pdf195,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.