Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T17:54:06Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T17:54:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано соціально-філософську й психолого-педагогічну літературу із проблеми естетичного ставлення, з’ясовано суть категорії «естетичне ставлення», визначено, що педагогічний аспект естетичного ставлення до праці полягає у вихованні прагнення до зовнішньої й внутрішньої краси трудової діяльності, її творчої зорієнтованості та створення гармонійного й доцільного навчально-виховного середовища. Запропоновано та обґрунтовано авторську структуру естетичного ставлення майбутнього педагога до праці. Виявлено, що особистісними сферами вияву естетичного ставлення майбутнього педагога, зокрема педагога-дефектолога до праці є мотивація, перцепція, емоції, свідомість та поведінка. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий О. О., 2013.- Ч.1.- С.8 -17 | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.036:378; | - |
dc.subject | естетичне ставлення, праця, майбутній педагог, педагог-дефектолог. | uk |
dc.title | Категорія "естетичне ставлення" до праці як психолого-педагогічна проблема | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kategoria estetika_statta.pdf | 453,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.