Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7433
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сусла, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-17T10:18:50Z | - |
dc.date.available | 2017-11-17T10:18:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Сусла Н. М. Системний підхід як найважливіша методологічна основа формування графічної культури майбутніх учителів технологій // Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Безлюдний О.І. та інші. – Умань: ФОП Жовтий 2017. –Випуск 15. – С. 124 - 133. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7433 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано значення графічної підготовки у сучасному техногенному світі. Представлено обґрунтування важливості якісної професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, як передумови формування графічної культури учнів загальноосвітньої школи. Розкриті об’єктивні та суб’єктивні складові системного підходу до професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, як найважливішої методологічної основи формування графічної культури при навчанні графічним дисциплінам у вищому навчальному закладі | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.5.011.3-051:62 | - |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.subject | графічна культура | uk |
dc.subject | майбутні вчителі технологій | uk |
dc.title | Системний підхід як найважливіша методологічна основа формування графічної культури майбутніх учителів технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Systemnyi_pidkhid.pdf | 332,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.