Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДичок, Таїсія Петрівна-
dc.date.accessioned2017-11-17T13:52:48Z-
dc.date.available2017-11-17T13:52:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДичок Т. Наступність у роботі з дітьми із загальним недорозвитком мовлення Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 160-річчю від дня народження С.Ф. Русової.– Чернігів: Десна Поліграф, 2016. – 99-101 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7438-
dc.description.abstractНаступність у роботі дошкільного навчального закладу і школи повинна передбачати зорієнтованість і вихователів дошкільних закладів, і вчителів початкової школи на спільну діяльність з дітьми із загальним недорозвитком мовлення, яка враховує індивідуальні особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника в позицію особистості другого дитинства і водночас віддзеркалює розвивальний характер освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДесна Поліграфuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(092)(477)(06) ББК Ч33(4УКР)6;-
dc.subjectНаступністьuk
dc.subjectКомпенсувальні групиuk
dc.subjectДіти із загальним недорозвитком мовленняuk
dc.subjectКорекція мовленнєвого розвитку дитиниuk
dc.titleНаступність у роботі з дітьми із загальним недорозвитком мовленняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DychokT_Nastupnistʹ_u_roboti.pdf830,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.