Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-10-31T18:39:34Z-
dc.date.available2013-10-31T18:39:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/745-
dc.description.abstractУ статті на основі узагальнення теоретичних і прикладних досліджень вітчизняних і зарубіжних учених висвітлюються питання ролі та функції вищої педагогічної освіти у формуванні естетичного ставлення студентів до праці. З’ясовано сутність виховної системи вищого педагогічного навчального закладу й виокремлено її провідні функції у формуванні естетичного ставлення студентів до праці. Проаналізовано лексико-семантичний зміст понять «освіта» й «функція» та розглянуто людинотворчу, технологічну, гуманістичну, мотиваційно-ціннісну, пізнавально-оцінну та нормативно-праксеологічну функції. Розкрито процес засвоєння студентами естетичних цінностей праці й формування на їх основі конкретних переконань та поглядів.uk
dc.publisherВісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка: зб. наук. праць. Вип. 20 .- Глухів: ГНПУ ім. О. Довженка, 2012.- С.25-30. - (Серія: Педагогічні науки; вип. 20)uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.036:378;-
dc.subjectосвіта, функції: людинотворча, технологічна, гуманістична.uk
dc.titleРоль та функції вищої педагогічної освіти у формуванні естетичного ставлення студентів до праціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Funkzii osvitu_statty.pdf379,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.