Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471
Title: Психологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
Authors: Шулдик, Анатолій Володимирович
Keywords: професіоналізм, компетентність, когнітивний компонент професіоналізму, мотиваційно-ціннісний компонент професіоналізму, операційний компонент професіоналізму, керівник, вищий навчальний заклад
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК 159.98 - 051: 371.1 ББК 88.411.9 : 74.204.1 Ш 95;
Abstract: У монографії нa основі aнaлізy нayкових психологічних та акмеологічних джeрeл визнaчено теоретичну модель професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Структура професіоналізму представлена когнітивним, мотиваційно-ціннісним та операційно-технологічним компонентами. Описано психологічні особливості (критерії, показники, рівні, умови та чинники) розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано авторську програму розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, подано результати її впровадження. Монографія розрахована для викладачів, магістрів вищих педагогічних навчальних закладів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблемами професійного становлення керівників.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograf.pdf147,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.