Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-20T17:37:10Z-
dc.date.available2017-11-20T17:37:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7472-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку, аналізуються особливості та специфіка, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми формування розумових дій і понять протягом дошкільного дитинства; розкриті ефективні форми, методи та засоби формування логіко-математичних понять у дошкільників; розглянуто сучасні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, шляхи оптимізації логіко-математичної діяльності дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.3;-
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.titleЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LOHIKO-MATEMATYChNYI_ROZVYTOK_DITEI_DOShKILNOHO_VIKU_OSOBLYVOSTI_OSVITNO-VYKhOVNOHO_PROTsESU.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.