Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-20T17:43:10Z-
dc.date.available2017-11-20T17:43:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7473-
dc.description.abstractАнотація. У статті аналізується стан дослідження проблеми трудового виховання зростаючої особистості, починаючи із 40-х років ХХ століття, розкриваються різні підходи науковців до дослідження змісту, форм і методів трудового виховання учнів на різних етапах розвитку загальноосвітньої школи. Доводиться, що проблеми виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці, зумовлена зміною суті поняття «труд, праця», руйнацією його усталених категоріальних, змістовних та формальних ознак. Ця проблема загострюється на етапі шкільного дитинства, коли починається осмислення трудової діяльності, формуються трудові вміння і навички, а результат праці здебільшого залежить від ціннісного сприймання дитиною процесу та засобів цієї діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.035.3+06.058;-
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectціннісне ставлення до праціuk
dc.titleВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ: АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.