Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7473
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коблик, Віталій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T17:43:10Z | - |
dc.date.available | 2017-11-20T17:43:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7473 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті аналізується стан дослідження проблеми трудового виховання зростаючої особистості, починаючи із 40-х років ХХ століття, розкриваються різні підходи науковців до дослідження змісту, форм і методів трудового виховання учнів на різних етапах розвитку загальноосвітньої школи. Доводиться, що проблеми виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці, зумовлена зміною суті поняття «труд, праця», руйнацією його усталених категоріальних, змістовних та формальних ознак. Ця проблема загострюється на етапі шкільного дитинства, коли починається осмислення трудової діяльності, формуються трудові вміння і навички, а результат праці здебільшого залежить від ціннісного сприймання дитиною процесу та засобів цієї діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.035.3+06.058; | - |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення до праці | uk |
dc.title | ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ: АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf | 302,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.