Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T09:40:14Z-
dc.date.available2017-11-21T09:40:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489-
dc.description.abstractУ статті показано, що метод моделювання, широке застосування якого найбільш характерне для природничих наук, є необхідною умовою їх інтеграції. Необхідність застосування методу моделювання в освітній галузі "природознавство" очевидна у зв"язку зі складністю і комплексністю цієї предметної галузі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнтеграція природничо-наукової освіти, "гуманітаризація освіти", метод моделюванняuk
dc.titleІнтеграція природничо-наукових знань - шлях до посилення фундаментальної підготовки майбутніх учителів фізикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integraciya_prirodnucho-naukovih_znan.pdf178,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.