Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/74
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-10-02T16:35:53Z-
dc.date.available2013-10-02T16:35:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/74-
dc.description.abstractДаною статтею висвітлено тему сутності комунікації в маркетинговій діяльності, які виконують особливо важливу роль, оскільки в сучасних умовах вони виступають ключовим фактором конкурентоспроможності організації, створюючи позитивний образ компанії серед споживачів, та розповсюджуючи інформацію про товари та послуги фірми. Засобами комунікацій є: реклама, стимулювання збуту, паблик рилейшнз, прямий маркетинг, особистий продаж, спеціальні засоби для стимулювання торгівлі або рекламно-оформлювальні засоби для місць продажу.uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectспеціальні засоби для стимулювання торгівліuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.titleАНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
market_komunik.pdf153,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.