Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-21T11:15:25Z-
dc.date.available2017-11-21T11:15:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7500-
dc.description.abstractСтаття присвячена готовності викладачів до застосування у ВНЗ креативних технологій навчання: психодидактичні аспекти. У статті обгрунтовано готовність викладачів досліджуваної проблеми на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу. Встановлено, що результатом дотримання описуваної вище психодидактичної умови щодо застосування креативних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів буде ефективна співпраця студентів з викладачем та між собою у створеному ними психологічно комфортному навчальному середовищі, орієнтованому на формування у фахівців зазначеного профілю готовності до виконання професійних завдань.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкреативні технології, навчання, інтерактивність, психодидактична готовністьuk
dc.titleГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ У ВНЗ КРЕАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ: ПСИХОДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadchenko_Inna.pdf299,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.