Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
Title: | Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів |
Authors: | Лоюк, Оксана Вікторівна |
Keywords: | молодший школяр творче мислення творча особистість вчителя проблемно-конфліктна ситуація суб’єкт-суб’єктні відносини |
Issue Date: | 21-Nov-2017 |
Series/Report no.: | УДК 37.03+159.955; |
Abstract: | У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psyh_pedag_umovy_tvorch.pdf | 324,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.