Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-21T16:40:24Z-
dc.date.available2017-11-21T16:40:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7510-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкривається методика діагностування вихованості в підлітків ціннісного ставлення до праці, аналізується комплекс методів, за допомогою яких визначається рівень задоволеності підлітків працею, визначається їхнє ставлення до праці, обґрунтовуються критерії та показники вихованості означеної особистісної цінності; емоційно-мотиваційний; когнітивний критерій; діяльнісно-практичний. Схарактеризовано рівні вихованості в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці : високий, середній та низький.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.015.31:62;-
dc.subjectметодика діагностуванняuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.titleМЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.