Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-21T16:43:40Z-
dc.date.available2017-11-21T16:43:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7512-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкриваються особливості виховання ціннісного ставлення до праці. Стверджується, що незважаючи на всі суперечливі тенденції особистісного становлення, головне для цього періоду – це набуття підлітком якісно нового рівня особистісного зростання, коли завдяки засвоєнню нової соціальної позиції реально структурується його свідоме ставлення до себе, інших людей, країни, праці тощо. Доводиться, що в сучасних соціальних умовах поведінка підлітків зазнала різких змін, але у цих змінах існують як негативні (невизнання суспільних обов’язків, самовпевненість, агресивність, відсутність ідеалів, втрата романтизму, зниження значущості загальнолюдських чеснот), так і позитивні здобутки (соціальна невимушеність, впевненість у собі, розкутість і можливість бути самим собою, прагнення до успіху, неординарності, творчості). Обгрунтовуються характерологічні особливості виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.017:331;-
dc.subjectособистісне зростанняuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.