Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-01T10:38:50Z-
dc.date.available2013-11-01T10:38:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/751-
dc.description.abstractОкреслено найбільш важливі специфічні принципи професійної освіти студентів педагогічного вузу - культурологічності, екологізації, взаємозв’язку професійної і екологічної освіти, регіональності. В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя запропоновано педагогічні, психологічні та методичні умови, що є основою формування і розвитку культури безпеки життєдіяльності студентів на заняттях з «БЖД» в педагогічному вузі.uk
dc.publisherУмань : ПП Жовтий О.О.,uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 613 (07) + 614 (07);-
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectкультура безпеки життєдіяльностіuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.titleОБ’ЄКТ ТА ЦІЛІ БЖД : ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ АКСІОМА ПОТЕНЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYKHOLOHO-PEDAHOHICHNA_OSNOVA_FORMUVANNIA_KULTURY_BEZPEKY_ZHYTTIEDIIALNOSTI.pdf217,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.