Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-01T11:25:35Z-
dc.date.available2013-11-01T11:25:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/752-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів технологій до формування безпечної поведінки учнів. Визначено домінантні проблеми, досліджено особливості структури та етапи формування безпечної поведінки учнів. Для реалізації даного процесу запропоновано технологію підготовки вчителів у процесі вивчення курсу «Безпека життєдіяльності» до формування безпечної поведінки школярів. Дано повну характеристику методу проекту як одному з ефективних педагогічних технологій.uk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectтехнологія формування безпечної поведінкиuk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів технологій до формування безпечної поведінки учнів у процесі вивчення курсу «Безпека життєдіяльності»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.