Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробань, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T18:17:53Z-
dc.date.available2017-11-21T18:17:53Z-
dc.date.issued2017-11-21-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7535-
dc.description.abstractРозв’язування будь-якої задачі починається з її словесного формулювання. Людська мова є дуже надлишковою та неоднозначною. Тому наступним етапом опанування задачі є її формулювання у математичній формі, тобто складання математичної моделі задачіuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectЧисельні методиuk
dc.subjectінженери-педагогиuk
dc.titleОсобливості вивчення дисципліни «Чисельні методи в інформатиці» в ході підготовки інженерів педагогів комп’ютерного профілюuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глухів Квітень 2017.pdf266,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.