Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7535
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коробань, Оксана Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T18:17:53Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T18:17:53Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-21 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7535 | - |
dc.description.abstract | Розв’язування будь-якої задачі починається з її словесного формулювання. Людська мова є дуже надлишковою та неоднозначною. Тому наступним етапом опанування задачі є її формулювання у математичній формі, тобто складання математичної моделі задачі | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Чисельні методи | uk |
dc.subject | інженери-педагоги | uk |
dc.title | Особливості вивчення дисципліни «Чисельні методи в інформатиці» в ході підготовки інженерів педагогів комп’ютерного профілю | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Глухів Квітень 2017.pdf | 266,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.