Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Title: КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Бевзюк, Марина Сергіївна
Keywords: інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя
Issue Date: Dec-2016
Publisher: Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р
Citation: Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р. – С. 397-400 (м. Херсон).
Series/Report no.: УДК 371.134:376;
Abstract: У статті обґрунтовано критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує шляхи готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бевзюк М. С. КРИТЕРІЇ.pdf504,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.