Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Title: | КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Бевзюк, Марина Сергіївна |
Keywords: | інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя |
Issue Date: | Dec-2016 |
Publisher: | Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р |
Citation: | Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р. – С. 397-400 (м. Херсон). |
Series/Report no.: | УДК 371.134:376; |
Abstract: | У статті обґрунтовано критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує шляхи готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бевзюк М. С. КРИТЕРІЇ.pdf | 504,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.