Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T21:31:57Z-
dc.date.available2017-11-21T21:31:57Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationНауковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р. – С. 397-400 (м. Херсон).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує шляхи готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 рuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:376;-
dc.subjectінклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителяuk
dc.titleКРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бевзюк М. С. КРИТЕРІЇ.pdf504,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.