Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевзюк, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T21:31:57Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T21:31:57Z | - |
dc.date.issued | 2016-12 | - |
dc.identifier.citation | Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р. – С. 397-400 (м. Херсон). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує шляхи готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:376; | - |
dc.subject | інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя | uk |
dc.title | КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бевзюк М. С. КРИТЕРІЇ.pdf | 504,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.