Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Назва: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Бевзюк, Марина Сергіївна |
Ключові слова: | інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя. |
Дата публікації: | 23-гру-2016 |
Видавництво: | Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. |
Бібліографічний опис: | Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. – С. 24-29 (г. Переяслав-Хмельницкий). |
Серія/номер: | УДК 371.134:376; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ .pdf | 556,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.