Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T21:58:39Z-
dc.date.available2017-11-21T21:58:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць «Наукові записки» / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 156. - Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 177 – 182.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7544-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність взаємодії вчителя початкової школи з батьками дітей з особливим потребами в умовах інклюзивної освіти. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури. Висвітлено роль вчителя та батьків у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3.064.1:376-053.5;-
dc.subjectпідготовка вчителя, взаємодія, дитина з особливими потребами, інклюзивна освіта.uk
dc.titleСУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk
dc.title.alternativeСУЩНОСТЬ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ С РОДИТЕЛЯМИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бевсюк М.С. - сутність взаємодії.pdf506,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.