Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2016-
dc.date.available2016-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/754-
dc.description.abstractОкреслено найбільш важливі специфічні принципи самостійної роботи освіти студентів педагогічного вузу при вивченні дисциплін «БЖД» і «ООП». В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя запропоновано як одну з найефективніших самостійну роботу студентів з навчально-методичним посібником з даної дисципліни, у якому структуруються і в систематичному вигляді пропонуються ті знання і методики, якими вони повинні оволодіти в рамках вивчення даних дисциплін.uk
dc.publisherМатеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ-Вінниця, Україна, 16-18 травня 2016 року): - Вінниця: «Планер», 2016uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;613 (07) + 614 (07)-
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectоснови охорони праціuk
dc.titleСамостійна робота студентів під час вивчення дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» як важливий аспект професійної підготовки вчителя технологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.