Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555
Title: Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: Інтернет-маркетинг
електронна комерція,
Всесвітня мережа
глобалізація
Інтернет-технології
стратегічне планування
детермінанти
продукція
Issue Date: 2017
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Гарматюк, О. В. Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку / О. В. Гарматюк, Т. Вовк // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру : міждисциплінарний науковий збірник.- Умань : ВПЦ «Візаві», 2017.- Вип. 1, Ч. ІІ. –С. 142-148.
Abstract: В статті розглядається етапи бурхливого розвитку науково-технічного прогресу. Проводиться дослідження всіх збіжностей та відмінностей авторів, під поняттям електронної комерції розуміється економічна діяльність, яка забезпечує повний цикл бізнес – процесів та ділових операцій. Проаналізовано розвиток та удосконалення платіжних інструментів в мережі Інтернет. Висвітлено сутність поняття «Інтернет-маркетинг» різними вченими і фахівцями-маркетологами по-різному.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
garmatiuk_merged.pdf955,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.