Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566
Title: | СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ |
Authors: | Юрченко, Оксана Володимирівна |
Keywords: | соціальна компетентність, соціальна компетентність молодшого школяра, соціальна рефлексія, диференійність, компоненти. |
Issue Date: | 22-Nov-2017 |
Series/Report no.: | УДК 37.035-053.5; |
Abstract: | У статті узагальнено різні трактування зарубіжних та вітчизняних дослідників, у яких представлено сутність поняття «соціальна компетентність молодшого школяра» та її структуру. На основі проведено аналізу встановлено, що досліджувана компетентність учнів молодшого шкільного віку трактується як інтегративна характеристика особистості школяра, що є системоутворювальною у його структурі й репрезентована ключовими елементами компетентності – знаннями, уміннями, навичками, ціннісним ставленням та здатністю до соціокультурної взаємодії в умовах інтеграції людини з суспільством. Узагальнено її структуру у вигляді: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного компонентів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko.pdf | 440,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.