Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568
Title: СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Юрченко, Оксана Володимирівна
Keywords: формувальне оцінювання, молодший школяр
Issue Date: 22-Nov-2017
Abstract: У статті розглянуто сутнісну характеристику формувального оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Встановлено, що ефективно розроблені критерії оцінки та їх градація ясно демонструють учням, що і як буде оцінюватися, а також служать хорошим керівництвом для учнів в процесі виконання роботи. Градація критеріїв – це опис різних рівнів досягнення очікуваного результату. Чим конкретніше представлення критерії оцінки, тим краще учень розумітиме, що йому потрібно зробити для успішного виконання завдання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurchenko.pdf317,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.