Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T14:08:57Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T14:08:57Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-22 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутнісну характеристику формувального оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Встановлено, що ефективно розроблені критерії оцінки та їх градація ясно демонструють учням, що і як буде оцінюватися, а також служать хорошим керівництвом для учнів в процесі виконання роботи. Градація критеріїв – це опис різних рівнів досягнення очікуваного результату. Чим конкретніше представлення критерії оцінки, тим краще учень розумітиме, що йому потрібно зробити для успішного виконання завдання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | формувальне оцінювання, молодший школяр | uk |
dc.title | СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko.pdf | 317,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.