Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T14:08:57Z-
dc.date.available2017-11-22T14:08:57Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутнісну характеристику формувального оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Встановлено, що ефективно розроблені критерії оцінки та їх градація ясно демонструють учням, що і як буде оцінюватися, а також служать хорошим керівництвом для учнів в процесі виконання роботи. Градація критеріїв – це опис різних рівнів досягнення очікуваного результату. Чим конкретніше представлення критерії оцінки, тим краще учень розумітиме, що йому потрібно зробити для успішного виконання завдання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectформувальне оцінювання, молодший школярuk
dc.titleСУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko.pdf317,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.