Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Title: ЗМІСТ, ЗАКОНОМІРНОСТІ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Юрченко, Оксана Володимирівна
Keywords: соціально-педагогічна діяльність, початкова школа
Issue Date: 22-Nov-2017
Abstract: У статті розкрито зміст, закономірності, принципи та напрями соціально-педагогічної діяльності вчителя початкової школи. Встановлено, що основними напрямами соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти є: педагогічний процес, корекційно-розвивальна діяльність, психолого-педагогічна діагностика, соціально-педагогічна профілактика, соціально-педагогічна діяльність з девіантними дітьми, соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми, соціально-педагогічна діяльність з сім’єю, соціально-педагогічна реабілітація, соціально-педагогічна анімація.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurchenko.pdf401,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.