Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T14:11:36Z-
dc.date.available2017-11-22T14:11:36Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст, закономірності, принципи та напрями соціально-педагогічної діяльності вчителя початкової школи. Встановлено, що основними напрямами соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти є: педагогічний процес, корекційно-розвивальна діяльність, психолого-педагогічна діагностика, соціально-педагогічна профілактика, соціально-педагогічна діяльність з девіантними дітьми, соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми, соціально-педагогічна діяльність з сім’єю, соціально-педагогічна реабілітація, соціально-педагогічна анімація.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльність, початкова школаuk
dc.titleЗМІСТ, ЗАКОНОМІРНОСТІ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko.pdf401,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.