Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T14:11:36Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T14:11:36Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-22 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст, закономірності, принципи та напрями соціально-педагогічної діяльності вчителя початкової школи. Встановлено, що основними напрямами соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти є: педагогічний процес, корекційно-розвивальна діяльність, психолого-педагогічна діагностика, соціально-педагогічна профілактика, соціально-педагогічна діяльність з девіантними дітьми, соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми, соціально-педагогічна діяльність з сім’єю, соціально-педагогічна реабілітація, соціально-педагогічна анімація. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність, початкова школа | uk |
dc.title | ЗМІСТ, ЗАКОНОМІРНОСТІ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko.pdf | 401,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.