Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-11-01T11:54:08Z-
dc.date.available2013-11-01T11:54:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/756-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему підвищення ефективності професійної підготовки педагогів-дефектологів, визначено зміст поняття «корекційно-педагогічна робота», обгрунтована естетична сутність праці дефектолога, розкрито функції його естетотерапевтичної компетентності, а також розглянуто естетичний аспект корекційно-педагогічної технології спілкування дефектолога з дітьми з вадами у розвитку.uk
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [ред.кол.:Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші].- Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013.- Випуск 45.- С.101-107uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.036:378;-
dc.subjectпедагог-дефектолог, естетика праці, корекційно-педагогічна робота, корекційно-педагогічна технологія, естетотерапевтична компетентність.uk
dc.titleЕстетичні вияви корекційно-педагогічної праці дефектологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korekziyna prazy_statty.pdf288,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.