Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T14:13:53Z-
dc.date.available2017-11-22T14:13:53Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7570-
dc.description.abstractУ статті розглянуто технології соціально-педагогічної діяльності в початковій школі. Виходячи із теоретичного аналізу соціально-педагогічних технологій і дефініції соціально-педагогічної діяльності, соціально-педагогічна технологія розглядається нами як послідовна, поетапна реалізація скоординованих педагогічних дій, операцій, процедур, що забезпечують досягнення мети і одержання оптимальних прогнозованих результатів соціально-педагогічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтехнології, соціально-педагогічна діяльністьuk
dc.titleТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko.pdf327,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.