Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7597
Title: ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND TEACHER TRAINING AT THE UNIVERSITY OF PORTO AND PAVLO TYCHYNA UMAN STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITY: COMPARATIVE ANALYSIS
Other Titles: Навчання англійської мови та навчання вчителів у університеті Порто та Уманському державному педагогічному університеті
Authors: Комар, Олег Станіславович
Вінг, Тетяна Олександрівна
Keywords: викладання англійської мови
підготовка вчителів англійської мови
порівняльний аналіз
Університет Порто
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
факультет
навчальний план
програми підготовки фахівців
Issue Date: 2017
Citation: Komar O., Wing T. English language teaching and teachers training at the University of Porto and Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University: comparative analysis / O. Komar, T. Wing // Порівняльно-педагогічні студії - № 1 (31), 2017. - P 48-57 (Index Copernicus)
Abstract: У статті представлений порівняльний аналіз викладання англійської мови і підготовки вчителів англійської мови в Університеті Порту й Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Особливу увагу зосереджено на вимогах до викладання англійської мови та підготовки викладачів англійської мови в сучасному суспільстві. Окреслено особливості роботи філологічних факультетів відповідних університетів; здійснено порівняння та аналіз їх навчальних програм, змісту навчання іноземним мовам, а також програм підготовки учителів англійської мови. У статті описуються принципи організації груп, кількість учнів у групах, тривалість пар, типи груп, принципи організації педагогічної практики, а також особливості співпраці методиста, студента та вчителя школи. Авторами подано пропозиції щодо впровадження позитивного досвіду в українську освітню систему.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7597
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ENGLISH_LANGUAGE_ TEACHING_ AND_ TEACHER_ TRAINING.pdf323,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.