Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7599
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бутенко, Ольга Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T09:38:19Z | - |
dc.date.available | 2017-11-23T09:38:19Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7599 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості формування ґендерної поведінки у старших дошкільників та корекції її відхилень. Проаналізовано гендерно-вікові особливості відхиленої поведінки, які слід враховувати при наданні психологічної допомоги особистості. Основний акцент зроблено на інститутах та агентах становлення гендерної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гендерна поведінка | uk |
dc.subject | корекція гендерної поведінки | uk |
dc.subject | старший дошкільник | uk |
dc.subject | відхилення у гендерній поведінці | uk |
dc.subject | гендер | uk |
dc.title | Формування ґендерної поведінки у старших дошкільників та корекція її відхилень | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бутенко_О._Стаття_Польща_2017.pdf | 335,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.