Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T09:38:19Z-
dc.date.available2017-11-23T09:38:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7599-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування ґендерної поведінки у старших дошкільників та корекції її відхилень. Проаналізовано гендерно-вікові особливості відхиленої поведінки, які слід враховувати при наданні психологічної допомоги особистості. Основний акцент зроблено на інститутах та агентах становлення гендерної поведінки у дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгендерна поведінкаuk
dc.subjectкорекція гендерної поведінкиuk
dc.subjectстарший дошкільникuk
dc.subjectвідхилення у гендерній поведінціuk
dc.subjectгендерuk
dc.titleФормування ґендерної поведінки у старших дошкільників та корекція її відхиленьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутенко_О._Стаття_Польща_2017.pdf335,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.