Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бутенко, Ольга Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T10:03:56Z | - |
dc.date.available | 2017-11-23T10:03:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7602 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу процесу соціалізації вихованців дитячого будинку. Виокремлено та проаналізовано негативні риси інституаліції дитини-дошкільника. Основний акцент зроблено на етапах психолого-педагогічного супроводу процесу соціалізації вихованців інтернатних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | процес соціалізації | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | вихованці інтернатних закладів | uk |
dc.subject | інституалізація | uk |
dc.subject | дитячий будинок | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід процесу соціалізації вихованців дитячого будинку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_О.Бутенко_Польща_2017.pdf | 320,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.