Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T21:05:37Z-
dc.date.available2017-11-23T21:05:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7622-
dc.description.abstractДана стаття присвячена розвитоку емоційного інтелекту у підготовці майбутнього вчителя. Встановлено, що процес формування емоційного інтелекту має здійснюватися при забезпеченні постійної інтелектуальної активності майбутніх вчителів, зокрема у процесі вирішення педагогічних завдань. Це можуть бути завдання на вирішення проблемних ситуацій; на виявлення нових проблем у знайомих ситуаціях; на вирішення дискусійних питань; на розв’язування конфліктних ситуацій, також інтерактивні вправи, вправи кооперативного навчання тощо. Важливою є особиста оцінка фактів, педагогічних явищ, що впливає на вміння майбутнього вчителя мислити критично, творчо, формує професійне педагогічне мисленняuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемоційний інтелект, міжособистісна компетентність учителяuk
dc.titleРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf622,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.