Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойченко, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T21:05:37Z | - |
dc.date.available | 2017-11-23T21:05:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7622 | - |
dc.description.abstract | Дана стаття присвячена розвитоку емоційного інтелекту у підготовці майбутнього вчителя. Встановлено, що процес формування емоційного інтелекту має здійснюватися при забезпеченні постійної інтелектуальної активності майбутніх вчителів, зокрема у процесі вирішення педагогічних завдань. Це можуть бути завдання на вирішення проблемних ситуацій; на виявлення нових проблем у знайомих ситуаціях; на вирішення дискусійних питань; на розв’язування конфліктних ситуацій, також інтерактивні вправи, вправи кооперативного навчання тощо. Важливою є особиста оцінка фактів, педагогічних явищ, що впливає на вміння майбутнього вчителя мислити критично, творчо, формує професійне педагогічне мислення | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емоційний інтелект, міжособистісна компетентність учителя | uk |
dc.title | РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Boychenko.pdf | 622,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.